בית שמש

אבוטבול על סערת ההסכם: "נתתי לליכוד רק שכונה קטנה"

I have 238views
משה אבוטבול, מועמד ש"ס בבית שמש, לקאהן וחכם במהדורת הבוקר: "קשה לי לדבר על סיבוב שני, אני לא נערך אליו ולא משקיע בזה זמן. אנחנו עובדים על ניצחון בסיבוב הראשון. זה לא מופרך"
צילום: פלאש 90

פחות מ-24 שעות לפתיחת הקלפיות ברחבי הארץ, מועמד ש"ס לראשות העיר בית שמש, משה אבוטבול, התראיין הבוקר (שני) אצל בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר ב'קול חי'. אבוטבול התייחס לסערת ההסכם שחתם עם הליכוד ושנחשף, הסכם לפיו לא ייבנו דירות למגזר החרדי ברמה ה' בעיר.

"אני בניתי 40 אלף יחידות דיור לציבור החרדי בבית שמש. כדי להשלים את זה החתמתי את הליכוד שכנגד התמיכה בזה הם מקבלים איזו שכונה קטנה. התייעצתי עם גדולי ישראל. בעבר כולם חתמו שרמת בית שמש ה' מיועדת למגזר הכללי", טען אבוטבול.

אבוטבול עבר לתקוף את יריבו לראשות העיר: "הליכוד אומרים ששמוליק גרינברג מדגל התורה היה מוכן לתת להם הרבה יותר אם רק לא היו תומכים בי והם לא משקרים. הם רוצים לעבוד איתי כי מילה זה מילה".

עוד אמר אבוטבול, מועמד ש"ס לראשות העיר, כי הוא משוכנע שלא יצטרך להגיע לסיבוב שני בקרב המוניציפלי. "קשה לי לדבר על סיבוב שני, אני לא נערך אליו ולא משקיע בזה זמן. אנחנו עובדים על ניצחון בסיבוב הראשון. זה לא מופרך", הוסיף לסיום.

//עוד כתבות

כתיבת תגובה